:: Jag vann!! ::

När jag surfade in på Stämpelgårdens blogg i morse fick den glada nyheten att jag vunnit layoutkategorin i skisstävlingen, med layouten som jag visade igår. Såååå roligt!! Tack Stämpelgården och Fia för en kul layout att scrappa efter :)

Imorgon kommer äntligen mina nya datordelar, det blir en kväll som vigs åt att installera om. Längtar efter en sprillans ny och fräsch dator!

Jag var förresten hos tandläkaren idag. En skräckupplevelse, och då syftar jag enbart på kostnaden. Jag behöver laga en tand och gå till tandhygienst. Slutnotan kommer hamna på runt 2500 kr. Det är förfärligt egentligen, inte konstigt att dåliga tänder har blivit en välfärdssjukdom.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Grattis till vinsten!!
Jag undrar om du kan hjälpa mig med en liten grej... Jag lyckas inte få mina räknare från susnet att synas. Var har du klistrat in koden nånstans??

2007-11-13 @ 13:46:13
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0