:: Mitt bidrag till tionde utmaningen i utmaningsresan ::

I tio veckor har Scraputmaningen hållit i "Utmaningsresan". Varje vecka har det presenterats en ny utmaning att skapa en layout, ett kort eller något altrat av. Det har varit fantastiskt kul att delta i detta, och jag är verkligen nöjd med alla mina bidrag. Nu är tyvärr resan slut, i och med att den tionde utmaningen har varit och vinnare röstats fram.

Mitt tionde bidrag såg ut så här, man skulle scrappa efter temat "Borta bra, men hemma bäst".

image85

Här är mina övriga bidrag till Utmaningsresan, klicka på layouterna för att se dem större (jag missade tyvärr utmaning 2).

 

Utmaning 1 - Skapa ett alster med avkapat motiv ("30 år och lycklig" - delade fotot i tre delar).
Utmaning 3 - Skapa ett alster som innehåller metallicfärg ("Every cloud has a silver lining" - silverakrylfärg på rubrik och papper).
Utmaning 4 - Skapa ett alster som innehåller egengjorda dekorationer i oväntade material. ("Sommartårta" - färgade in bubbelplast och skapade mönster av detta på pappret).
Utmaning 5 - Scraplifta följande layout ("Årets badbrud").
Utmaning 6 - Skapa ett alster som på något sätt innehåller något "tygigt". ("Vackert" - filtblommor).
Utmaning 7 - Skapa ett alster som innehåller en stor handgjord rubrik ("Vila i skuggan" - gjorde ordet "vila" med hjälp av att dutta med en dabbers/akrylfärg).
Utmaning 8 - Skapa ett alster som innehåller något stansat som inte är alfabet ("Spexsystrar" - stansat ut en fotoram med QK Lace).
Utmaning 9 - Skapa ett fritt alster ("Detta är att vara hemma").

Förra veckan var jag på 16:e plats bland alla deltagare, det återstår att se vad min slutplacering blir. Oavsett vilken det blir så är jag supernöjd över att ha placerat mig så högt upp, det är fantastiska alster som skapats under hösten. Tack för en rolig resa Scraputmaningen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0