:: Julstämning på stan ::

Jag var en sväng på stan idag, för att handla de sista sakerna inför det bröllop vi skall på, på nyårsafton. Det var mycket folk, men inte så mycket som jag trodde. På bron över till Södertull stod som vanligt små röda stugor som serverade allt från korv med bröd till snacks och utmed kanalkanten står det ljusprydda träd och lyktstolpar, vackert!

image173

Det blev en lyckad shoppingtur, hittade allt jag letade efter och var dessutom nöjd med allt =) Plånboken är dock mindre nöjd...

Jag var inom den amerikanska shopen Gray´s för att köpa mini-marshmallows för att göra Leilas Rocky Road-godis. När jag var på Hemköp för att köpa resten av ingredienserna var det så långa köer att jag bara inte pallade, så det blev inget bakat ikväll. Kanske tar med marshmallows och recept till syrran och gör där.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Saknar Gray's!!

Rocky Road ja... Testade det häromveckan. Sjukt gott, gaaaalet sött och rasande frestande. Mitt tips: förvara inte inom synhåll - det tar slut då... *fnissar*

Passar superbra med en liten bit till kaffet, dock!

GOOOOOD JUUUUUL-kram!

2007-12-23 @ 10:02:04
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0