:: Julafton 2007 ::

I år firade vi julafton hos min syster Helena, hennes man Micke och deras tre barn i Vänersborg. Vi åkte dit upp på söndagen och hade en riktigt mysig "uppesittarkväll" när barnen gått och lagt sig, med avsmakning av nygjord julskinka, glögg, inslagning av julklappar och en massa prat.

image179

På självaste julafton kom mina föräldrar från Strömstad och även Mickes föräldrar. Vi åt god julmat och så småningom tittade tomten med hjälpnisse förbi och delade ut julklappar. Jag och Sebastian hade nog varit snälla i år, för vi fick hur mycket julklappar som helst!!

image178

Jag fick två presentkort på Lindex, en necessär och sminkväska, inspirationsbok för att göra bröllopsinbjudningar,  te, en flaska rött vin och strumpor. Av Sebastian fick jag ett presentkort på en lyxig ansiktbehandling, underbart!!

Tillsammans fick vi även en jättebra stekpanna med höga kanter, två uppsättningar med frukost-set från Sagaform med assiett, skål och äggkopp, fyra fina glas från Iittala och en tavla med information om var namnet Griffin kommer ifrån, jättekul!

Tusen tack för alla fina julklappar, vi är så glada både jag och Sebastian för allt fint vi fått!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar kväll:))

2007-12-26 @ 15:29:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0