:: Hyllning till webmosterhelene ::

För ett tag sedan fick jag en förfrågan från Silwerstar om jag vill vara med och hylla webmosterhelene i en blogg enbart tillägnad henne. Självklart ville jag det! Helene är en fantastiskt duktig scrappare som inspirerar mig och många andra otroligt mycket med sin skaparglädje och scrapstil.

Vi fick välja att scrappa efter någon av Helenes skisser från hennes skissblogg eller välja någon av hennes layouter och lifta den. Jag valde att lifta en av Helenes layouter.

293583-174

Jag valde att i princip härma den rakt av :)

image175

Titta in i hyllningsbloggen och se alla fina layouter :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig lift! Supersnygg sida!!!

God jul, vännen!

2007-12-23 @ 11:45:46
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0